Насос-Дозатор M/Z 100 см³. (МТЗ;ЮМЗ;Т-40;Т-25;Т-16) Оригінал
- В наявності
3 450 ₴
- +380 (66) 705-88-88Менеджер
- +380 (97) 952-26-17Володимир Дизель
- +380 (98) 079-50-10Назар
Насос-Дозатор M/Z 100 см³
Насос Дозатор M&Z OSPC-100 (Болгарія) призначений для збільшення зусилля, переданого з рульового колеса на систему маневрування техніки спеціального призначення та тракторів. Також агрегат може бути використаний для управління різними робочими органами, які необхідно повертати.
Технічні характеристики:
- Виробник: M/Z Factory (Болгарія)
- Гарантія: 1рік.
- Стан: Новий
- Застосовуєця: МТЗ; ЮМЗ; Т-40; Т-25; Т-16; саморобна техніка.
- Номінальний робочий обєм: 100см3 (тобто за один оберт руля насос-дозатор дозує 100грам масла в ЦС)
- Кількість отворів: 4
- Максимальний тиск на основний клапан: 165
- Максимальний тиск на критичні клапана: 220
- Рекомендована марка масла: МГЕ-46В
- Штуцера в дозатор: М20х1/2-М20х1.5
- Вага: 7кг.
Встановлення та використання рульового насос-дозатора
Співвісність і зазор: Під час встановлення рульового механізму необхідно забезпечити його співвісність із рульовою колонкою, а також мати зазор 1 мм в осьовому напрямку.
Глибина гвинтового з’єднання: Глибина гвинтового з’єднання рульової колонки не повинна перевищувати 15 мм.
Перевірка поворотів керма: Після встановлення рульового механізму потрібно перевірити повороти керма, щоб забезпечити гнучке повернення в початкове положення.
Підключення трубопроводів: Масляний порт P під’єднується до насоса подачі масла, масляний порт T – до масляного бака, а масляні порти R і L під’єднуються відповідно до лівої та правої камер рульового механізму.
Інші важливі аспекти
Діаметр рульового колеса: Діаметр рульового колеса не повинен перевищувати 500 мм.
Фільтрація масла: У зворотній лінії рульового механізму необхідно встановити зворотний фільтр з точністю 30 мкм. Бак зазвичай розташовується вище рівня встановлення рульового механізму, а зворотна труба повинна бути вставлена нижче рівня масла для запобігання потрапляння повітря.
В’язкість масла: В’язкість масла повинна бути в межах 17 cSt ~ 33 cSt. Рекомендується використовувати гідравлічне масло з низьким рівнем конденсації. Нормальна робоча температура масла становить від 20°C до 80°C, а граничний діапазон – від -30°C до 100°C. У разі ненормальної температури масла ефективність кермування може знизитися.
Перевірка системи: Після збирання системи рульового управління очистіть масляний бак і залийте гідравлічну оливу до максимального рівня. Послабте ніпель циліндра та дайте насосу працювати на низькій швидкості, поки не витече масло. Поверніть кермо для досягнення поршнем крайнього лівого або правого положення, після чого заповніть бак до вказаного рівня. Затягніть усі різьбові з’єднання, підключіть шток поршня та перевірте роботу системи рульового управління.
Чистота масла: Переконайтеся, що масло чисте, щоб запобігти пошкодженню рульового механізму. Регулярно перевіряйте стан фільтра і масла, при необхідності замінюйте їх.
Усунення несправностей: У разі несправності рульового управління спочатку ретельно перевірте причину. Не тягніть рульове колесо силою і не розбирайте рульовий механізм, щоб уникнути пошкодження деталей. Заборонено двом людям одночасно керувати рульовим колесом!
Основні | |
---|---|
Гарантійний термін | 12 міс |
Країна виробник | Болгарія |
Стан | Новий |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Сільськогосподарська техніка |
- Ціна: 3 450 ₴
- Спосіб упаковки: При доставці упаковуємо товар за свій рахунок , для зменшення вартості доставки товару.
Отримайте цю позицію безкоштовно при покупці «Насос-Дозатор M/Z 100 см³. (МТЗ;ЮМЗ;Т-40;Т-25;Т-16) Оригінал»
50 ₴
Рукавиці робочі